Проповеди на праздники:


Служба святыя преподобномученицы Анастасии Римляныни и преподобнаго отца нашего Авраамия Затворника

На Го́споди, воззвах: стихи́ры мученицы, глас 8.

Подо́бен: Что вас наречем:

Му́ченице страстоте́рпице всехвальная,/ воздержа́нием стра́сти низложи́вши плотски́я,/ страданием зми́я умертви́ла еси́ врага,/ А́нгелы удиви́вши боле́зньми твои́ми,/ человеки обвесели́вши страда́нии твои́ми,/ мона́шествующих удобре́ние,/ де́вства сосу́д./ Моли́ спасти́ и просвети́ти ду́ши на́ша.

Что тя возъимену́ем, славная?/ Девства добро́тами невесту просия́вшу Христову,/ дщерь избра́нну Вы́шняго Иерусали́ма,/ сожи́тельницу А́нгелов и собесе́дницу,/ черто́га мысленнаго наслажда́ющуся,/ Анастасие многострада́льная,/ мона́шествующих удобрение./ Моли́ спасти́ и просвети́ти ду́ши на́ша.

Терпе́ла еси́ зубо́в искорене́ние,/ рук отсече́ние, и ног, и сосце́в,/ ссека́ема на у́ды от беззаконных мучителей,/ к добро́те Жениха взира́ющи/ и болезни па́че естества́ терпя́щи,/ Анастаси́е многострада́льная,/ невесто Христова нетленная,/ моли́ спасти́ и просвети́ти ду́ши на́ша.

И́ны стихи́ры преподо́бнаго, глас то́йже.

Подо́бен: О пресла́внаго чудесе́:

Отче Богому́дре Авраамие,/ Авраа́му подо́бник быв ду́хом,/ пресе́льник был еси́ земли оте́ческия, блаже́нне./ Плоти пожела́ния отве́рг/ и, в хи́жине ма́лей заключи́в, радуяся, тело твое́,/ душу же впери́л еси́ к Небеси,/ идеже житие́ я́ве стяжа́л еси́.

Преподобне о́тче Авраа́мие,/ Авраамскую душу тезоиме́нно стяжа́в,/ напа́сти претерпе́л е́си,/ ве́рою Боже́ственною укрепля́емь/ и любо́вию Бо́гу соединя́емь,/ обетова́ния зе́млю насле́довал еси́,/ украша́емь доброде́телей светлостьми́./ Темже, веселящеся, Твою́ па́мять торжеству́ем.

Преподобне о́тче Авраамие,/ пре́лестьми лю́те поглоще́нную зми́ем/ и попо́лзшуюся поги́бели в ров/ Про́мыслом Боже́ственным возвле́кл еси́/ и спаса́ему Бо́гу предста́вил еси́./ Ея́же покаянию вси удиви́шася,/ благоче́стно Го́спода сла́вящии Преблага́го.

Сла́ва, и ны́не, Богоро́дичен:

Ра́дуйся, Света Божественнаго носи́ло,/ пресве́тлый све́щниче, Пресвята́я Богоневе́сто:/ Свет нам возсия́ла еси́ от пречи́стою боку́ Твое́ю,/ просвеща́я мира концы́/ и освяща́я Свое́ю бла́гостию./ Ра́дуйся, нача́ло на́шего спасе́ния, Чи́стая./ Ра́дуйся, страшное слы́шание и глаголание наде́ющихся на Тя.

Крестобогоро́дичен:

Что зри́мое виде́ние,/ еже Мои́ма очи́ма ви́дится, о Владыко!/ Содержай всю тварь, на Древо воздви́жен быв,/ и умираеши, всем дая́й жизнь;/ Богородица, пла́чущи, глаго́лаше,/ егда́ узре́ на Кресте́ возноси́ма,/ из Нея неизрече́нно возсия́вшаго/ Бо́га и Человека.

Тропа́рь святыя, глас 4:

А́гница Твоя́, Иисусе, Анастаси́я,/ зове́т ве́лиим гла́сом:/ Тебе́, Женише́ мой, люблю́/ и, Тебе́ и́щущи, страда́льчествую,/ и сраспина́юся, и спогреба́юся Крещению Твое́му,/ и стражду́ Тебе́ ра́ди, я́ко да ца́рствую в Тебе́,/ и умираю за Тя, да и живу́ с Тобою;/ но, я́ко же́ртву непоро́чную, приими́ мя с любо́вию, поже́ршуюся Тебе́./ Тоя́ моли́твами/ я́ко Ми́лостив спаси́ ду́ши на́ша.

Сла́ва, преподо́бнаго, глас 8:

В тебе́, отче, известно спасеся е́же по образу:/ прии́м бо крест, последовал еси́ Христу/ и, де́я, учил еси́ презира́ти у́бо плоть, преходит бо,/ прилежа́ти же о души, ве́щи безсмертней./ Темже и со А́нгелы сра́дуется, преподо́бне Авраамие, дух твой.

НА У́ТРЕНИ

Кано́н преподо́бныя.

Егóже краегране́сие: Мужеския твоя́, мученице, восхвалю болезни. Творение Иосифово. Глас 8.

Песнь 1

Ирмо́с: Пои́м Го́сподеви,/ проведшему люди Своя сквозе́ Чермно́е море,/ я́ко един славно прославися.

Сию́ светоно́сную па́мять твою́ почита́ющему, Богомудрая,/ просвещение ми подаждь, души моея тьму отгоня́щи.

Всю от пеле́н тебе́ саму́ю возложила еси́ Зижди́телю твое́му/ и огне́м воздержа́ния теле́сныя стра́сти попали́ла еси́.

К высоте́ муче́ния, мученице, возшла́ еси́, непощаде́вши пло́ти,/ и черто́гов мысленных, я́ко дева, сподо́билася еси́.

Богоро́дичен: Тя, небоме́рную Ле́ствицу,/ на нейже Бог утвердися, человеки Небе́сны соде́лав,/ Отроковице, почитаем.

Ин кано́н преподо́бнаго. Егóже краегране́сие: Твое́ честву́ю всесветлое житие́, блаже́нне. Иосиф. Глас то́йже.

Песнь 1

Ирмо́с: Во́ду прошед, я́ко сушу,/ и египетскаго зла избежа́в,/ израильтянин вопия́ше:/ Изба́вителю и Бо́гу на́шему пои́м.

Божественными сияя блистании,/ светоносный твой совершающия праздник,/ страсте́й омраче́ния, всеблаженне, моли́твами твои́ми, Авраамие, изба́ви.

Боже́ственное разжже́ твою́ душу, блаже́нне, желание,/ угаси плотска́я разжже́ния, отче,/ и невещественно на земли тя жи́ти сотвори.

Умертви́в у́ды, и́же на земли, пощением и всякими злострада́нии, о́тче мудре,/ Жизни сподо́бился еси́ лучшия на Небесе́х,/ Богоносе Авраамие.

Богоро́дичен: От крове́й Твоих священных/ Бо́га Отца Слово воплотися преесте́ственно, Де́во Марие,/ Егóже моли́ плотска́я моя умертви́ти взыгра́ния.

Песнь 3

Ирмо́с: Ты еси́ утвержде́ние/ притека́ющих к Тебе́, Го́споди,/ Ты еси́ свет омраче́нных/ и поет Тя дух мой.

Стояла еси́ пред суди́щем мучителя,/ Христа, славная, Творца всех и Владыку,/ Бо́га Слова пропове́дающи.

Добро́та сердечная видимым зра́ком, славная, изда́вшися,/ тя, красне́йшую, зря́щим явила есть.

Богатство неистощи́мо исцелений тебе́ подаде́, отроковице, Христос,/ Егóже нищету́ вольно возлюбила еси́.

Богоро́дичен: Вещь грехо́в мои́х/ Твои́х молитв огнем попали́, Ма́ти Света,/ ро́су ми Боже́ственную оставле́ния нося́щи.

Ин

Ирмо́с: Небе́снаго круга Верхотворче, Го́споди,/ и Церкве Зижди́телю,/ Ты мене утверди́ в любви Твое́й,/ желаний кра́ю, верных утверждение,/ еди́не Человеколюбче.

Всеобра́зно возжеле́в желаний коне́чное,/ мира и пло́ти, Богоносе, вне был еси́,/ тем восприя́л еси́ премирную славу и ве́чнующее, отче, наслаждение.

Храм жив яви́лся еси́ вседе́тельнаго Духа, отче,/ в хи́жине тело заключи́в, преподо́бне./ Темже облиста́л еси́ доброде́телей луча́ми, священно обожа́емь, блаже́нне Авраамие.

Де́ланием болезней, доброде́телей зрел, преподо́бне,/ израсти́л еси́ клас стори́чествующь, имже питаются че́стно/ честно́е твое́ успение торжеству́ющии.

Богоро́дичен: В тебе́, Всесвята́я,/ всего Виновный за премногое милосердие хотя́ вселися и освяти́ человеческое существо́,/ преступлением пе́рвее попо́лзшееся.

По 3-й песни конда́к Анастасии, глас 3.

Подо́бен: Дева днесь:

Де́вства вода́ми очище́нна, преподобная,/ му́ченичества кровьми́, Анастасие, венча́вшися,/ подае́ши су́щим в ну́ждах неду́гов исцеле́ние и спасе́ние, приступа́ющим от сердца,/ кре́пость бо тебе́ подае́т Христос,/ источа́я благода́ть приснотеку́щую.

Седа́лен, глас 8.

Подо́бен: Прему́дрости:

Воздержания росо́ю страсте́й погаси́ла еси́ пла́мень ю́ношески,/ огне́м же крове́й твои́х всю пре́лесть попали́ла еси́/ и Жениху Слову, я́ко дар, принесла́ еси́ честно́е девство и до́блественное страда́ние./ Темже в чертог введе́ тя славы, све́тле до́бльствовавшую и зми́я поправшую./ Анастаси́е многострада́льная, моли́ Христа́ Бо́га/ грехо́в оставле́ние пода́ти чтущим любо́вию святу́ю па́мять твою́.

Сла́ва, преподо́бнаго, глас 1.

Подо́бен: Гроб Твой:

И́же древнему Авраа́му подо́бяся, отче,/ удалился еси́ сродников по пло́ти,/ повину́яся, Авраамие, глаголу Бо́га на́шего./ Темже, постився, и душу светле́йшу показа́л еси́ со́лнечных лучь,/ Богому́дре всеблаженне.

И ны́не, Богоро́дичен:

Настави ны на путь покая́ния,/ уклоншияся при́сно к безпу́тием зол и Преблагаго прогне́вавшия Го́спода,/ Неискусобра́чная, Благословенная Марие, прибе́жище отча́янных человеков,/ Божие обита́лище.

Крестобогоро́дичен:

Нескве́рная А́гница,/ А́гнца и Пастыря, пове́шена на Дре́ве, ме́ртва зря́щи,/ плачущи веща́ше, матерски восклицающи:/ ка́ко претерплю́ Твое́, еже па́че слова, Сы́не Мой, сни́тие и вольныя страсти, Боже Преблаги́й?

Песнь 4

Ирмо́с: Услы́шах, Го́споди,/ смотре́ния Твоего́ та́инство,/ разуме́х дела́ Твоя́/ и просла́вих Твое́ Божество́.

Тя, и́го легчайшее Христово, мученице, понесшую от юности,/ железное у́же носи́ти пребеззако́ннующии осуди́ша.

Ка́пли крове́й твои́х многобожия угаси́ша у́глие,/ лучи́ же чудес твои́х страсте́й вещь попали́ша.

Не обнажи́ благода́ти, те́ло твое́ обнажи́в, лука́внейший,/ истка́ну же па́че свыше нераздра́ну ри́зу исхода́таи тебе́.

Богоро́дичен: По рождестве пребыла́ еси́ нетленна Дева,/ я́коже прежде рождества,/ Ю́на бо Младенца родила́ еси́, прежде век познава́ема.

Ин. Ирмо́с то́йже

Струя́ми, отче, слез твои́х душевныя скве́рны омы́в,/ Боже́ственное был еси́ Ду́ха и честно́е, всеблаженне, жили́ще.

Бде́ние всено́щно, молитву непреста́нну,/ безпристра́стие и любовь нелицеме́рну,/ и соверше́нну веру удержа́л еси́.

Исцеля́ти стра́сти и отгони́ти, преподо́бне, ду́хи,/ благода́ть прия́л еси́, Авраамие,/ я́ко Божий уго́дник и́стиннейший.

Богоро́дичен: Унынием одержи́ма и грехо́м ны́не погруже́на,/ мольбо́ю Твое́ю избави мя,/ Богоро́дице, Ма́ти Присноде́во.

Песнь 5

Ирмо́с: У́тренююще, вопие́м Ти,/ Го́споди, спаси́ ны:/ Ты бо еси́ Бог наш,/ разве Тебе́, ино́го не ве́мы.

Не изнуре́на огне́м веще́ственным яви́лася еси́,/ му́ченице Анастаси́е,/ огнь бо тя сердечный Божественныя любве ороша́ше.

Ударе́ньми лица́, мученице Анастаси́е, украси́вшися,/ врагов отразила еси́ ме́рзское неразумие.

Протяже́на на дре́ве, Богомудрая Анастаси́е,/ любо́вию Жениха твоего́ Боже́ственную страсть образова́ла еси́.

Богоро́дичен: Поем Тя, Всепетая Влады́чице Богоро́дице,/ Бо́га бо препе́таго/ пло́тию родила́ еси́, Пречистая.

Ин

Ирмо́с: Вску́ю мя отри́нул еси́/ от лица́ Твоего́, Свете незаходи́мый,/ и покры́ла мя есть чуждая тьма окаяннаго;/ но обрати́ мя и к свету за́поведей Твоих/ пути моя напра́ви, молюся.

Я́ко плодови́тая розга́,/ гро́зды израсти́л еси́, о́тче Авраамие, доброде́телей Боже́ственных,/ умиления вино точа́щия и страсте́й пия́нство от душ отгоня́щия,/ и сердца́ верных веселя́щия.

Напа́сти тебе́ различны/ змий вселука́вый, отче, воздви́же,/ но того оружием креста, Богоносе, умертви́л еси́,/ и победы венец от Бо́га пра́ведным судо́м прия́л еси́, Богому́дре Авраамие.

Святы́ни дом, о́тче,/ Божественнаго Ду́ха верою быв,/ созда́л еси́ дом священный/ и, несвященный собо́р несвяще́нныя ле́сти преложи́в наказа́ньми,/ всех Бо́гу освяти́л еси́.

Богоро́дичен: Матерь, Де́ву Отроковицу,/ Боже́ственным просвеща́еми Духом, Пречистая,/ священнии пророцы священными Тя гла́сы провозвести́ша,/ из Неяже Бог Слово, па́че вины́ же и слова, воплоти́ся за милосердие безчи́сленное.

Песнь 6

Ирмо́с: Ри́зу мне пода́ждь све́тлу,/ одея́йся светом, я́ко ризою,/ Многоми́лостиве Христе́, Боже наш.

Сокруша́емо тело/ ра́нами явля́ше правость твоея́ совести, страстотерпице,/ ко Христу́ Бо́гу нашему.

Ви́сящи высоко́, раны, мученице, терпя́щи/ и не уя́звлено храня́щи души благородие, достохва́льная.

Претерпе́ла еси́ зубо́в, и рук, и ног отъя́тие, мученице многострада́льная,/ взирающи ко Христу, Жениху твое́му.

Богоро́дичен: Человеколю́бца рождши, Бога, Благолюбивая Влады́чице,/ Того моли́ геенны огня́ изба́витися нам.

Ин

Ирмо́с: Молитву пролию́ ко Господу/ и Тому возвещу́ печали моя,/ я́ко зол душа моя испо́лнися/ и живот мой аду приближися,/ и молюся, я́ко Ио́на:/ от тли, Бо́же, возведи́ мя.

Светильника, тя, су́щии во тьме пре́лести, неле́стно наставля́юща,/ обре́тше к путе́м жизни, Богоно́се,/ неве́дения тьму отложи́ша и яви́шася светови́дни верою Боже́ственною, Авраамие.

Бо́дренно, умоли́в Бога,/ посылаеши просвещение спасения/ сущим в нощи́ идолонеи́стовства одержимым,/ Богому́дре Авраамие,/ и показа́л еси́ вся сы́ны Света и Дне благода́тию.

Безмолвно твою́ жизнь соверши́в, яже в житии́ треволне́ния, всеблаженне,/ Божиими надеждами прешел еси́/ и к тихим приста́нищем достигл еси́, Авраамие,/ Небе́снаго Царства и Божественныя светлости.

Богоро́дичен: Отягче́на мя дреманием уныния,/ возстави Твоим хода́тайством, Ма́ти Бо́жия,/ и не даждь уснути в смерть греха́, Де́во,/ предста́тельницу бо и путевожда́ моей жизни напису́ю Тя.

Конда́к Авраамия, глас 3.

Подо́бен: Дева днесь:

Во пло́ти, я́ко А́нгел, на земли яви́лся еси́,/ и пощением был еси́, я́ко древо насажде́нное,/ водою воздержа́ния до́бре возрасти́вся,/ и тече́ньми твои́х слез скве́рну омы́в:/ сего ра́ди яви́лся еси́ приятелище Боже́ственное, Авраамие, Духа.

И́кос:

Тле́нная презре́в, нетленныя восприя́л еси́ красоты́/ сла́сти плотски́я возненави́дел еси́, мудре,/ измла́да возлюбив чистоту́./ Тем, чертога мирска́го отбежа́в,/ сопру́жницы же благосла́вныя и родителей уклонився,/ Еди́наго Бо́га ясно, Рачителя, возжела́в/ и возлюби́в от всея, отче, души и сердца истинно:/ сего ра́ди показался еси́ девства и чистоты́ приятелище Боже́ственное, Авраамие, Духа.

Песнь 7

Ирмо́с: Отроцы евре́йстии в пещи́/ попраша пла́мень дерзновенно/ и на ро́су огнь преложи́ша, вопию́ще:/ благослове́н еси́, Го́споди Бо́же, во веки.

Шум гла́са празднующих иде́же есть ликуеши, страстоте́рпице,/ с девами Бо́гу Зижди́телю песнопою́щи:/ благослове́н еси́, Го́споди Бо́же, во веки.

У́ды сокруша́емы зря́щи и ногте́й истерза́ние терпящи,/ принеслася еси́ Бо́гу жертва, песнопою́щи:/ благослове́н еси́, Го́споди Бо́же, во веки.

Яви́лася еси́, я́ко лоза́, Богому́драя,/ ру́це и но́зе, я́ко ветви, ре́жемы и нам мысленно вино источа́ющи,/ сердца́ утеша́ющее и страсте́й отрева́ющее пиянство.

Богоро́дичен: Во всего человека обле́кся Нескве́рный, кроме́ греха,/ из утробы Твоея́, Чи́стая, про́йде Плотоно́сец,/ Егóже умоли верою Тя честву́ющия спасти́.

Ин. Ирмо́с то́йже

Да вы́шнее Царство получи́ши и славу неизрече́нную,/ славу же попира́емую, мудре, и тленную/ я́ко смыслен и разумен преоби́дел еси́ му́дренно.

Егда́ волк лукавый а́гницу твою́ расто́ргне льстивне,/ тогда сего, мудре, че́люсти сокруши́л еси́/ сию же я́ко пастырь изря́днейший к жизни привел еси́.

Законом повину́яся Владычним, заблу́ждшее взыскал еси́ и обре́л еси́,/ и, на ра́мена твоя́ взем, всеблаженне,/ я́ко пастырь ввел еси́ во огра́ду покая́ния.

Богоро́дичен: Едина Еди́наго от Троицы родила́ еси́ во дву существу,/ Ипоста́си же единей Ви́димаго, Де́во./ Емуже песнопое́м:/ благослове́н еси́, Го́споди Бо́же, во веки.

Песнь 8

Ирмо́с: Седмери́цею пещь/ халде́йский мучитель/ Богочестивым неи́стовно разжже́,/ силою же лучшею спасе́ны сия́ ви́дев,/ Творцу и Изба́вителю вопияше:/ о́троцы, благословите,/ священницы, воспойте,/ лю́дие, превозноси́те во вся ве́ки.

Ю́ношески до́бльствовавши, страстоно́сице всехва́льная,/ и на пре́лесть воздви́гла еси́ побе́ды/ рук бо лише́ния и ног терпела еси́,/ сосце́в же и зубо́в твои́х искорене́ние, мученице, претерпе́ла еси́, в радости песнопою́щи:/ лю́дие, превозноси́те Христа́ во веки.

Всесветла́, я́ко солнце, де́вства све́тлостьми/ и муче́ния добро́тами облиста́ла еси́,/ и мир просвети́ла еси́ светолу́чными сия́нии твоего́ терпения, страстоте́рпице, вопиющи:/ о́троцы, благословите, священницы, воспойте,/ лю́дие, превозноси́те Христа́ во веки.

Оскверне́нную страстьми́ душу мою, Богоневесто,/ и очерне́нную прило́ги зми́я твои́ми мольба́ми от лю́тых очисти,/ и светлым осене́нием твои́м, мученице Анастаси́е, озари́ вопи́ти:/ священницы, пойте, лю́дие, превозноси́те Христа́ во веки.

Богоро́дичен: Тя, Чистую и Непоро́чную, дева жела́ющи,/ непорочно и тело и душу соблюде́,/ страсте́й подпале́ния терпением испепели́вши, искушение же многих претерпе́вши мук,/ и ны́не в Небесных черто́зех ликует с Тобою, веселя́щися во вся ве́ки.

Ин

Ирмо́с: Победи́тели мучи́теля и пла́мене/ благо́датию Твое́ю бы́вше,/ заповедем Твоим зело́ прилежа́ще,/ о́троцы вопия́ху:/ благослови́те вся дела Госпо́дня Го́спода.

В погибели ров чи́стую све́рже голуби́цу твою́ злоде́йственный змий,/ но сию́ извел еси́, отче, всему́дренно,/ благослови́те, поя, дела Го́спода и превозноси́те Его́ во ве́ки.

И в житии́ обходя́, о́тче Авраамие,/ и по кончине врач боля́щих яви́лся еси́ Ду́ха благода́тию Боже́ственною,/ благослови́те, поя, дела Го́спода и превозноси́те Его́ во ве́ки.

Незлобием, блаже́нне, правдою же и целому́дрием, и верою просия́в,/ А́нгелом, преподо́бне, счи́слился еси́,/ благослови́те, поя, дела Го́спода и превозноси́те Его́ во ве́ки.

Богоро́дичен: Струи́ живыя яви́лася еси́ всесвято́е селе́ние,/ от Неяже пию́ще, умертви́вшиися, Жизнь насле́дуем, вопию́ще:/ благослови́те дела вся Го́спода и превозноси́те Его́ во ве́ки.

Песнь 9

Ирмо́с: Ужасе́ся о сем Небо/ и земли́ удиви́шася концы,/ я́ко Бог яви́ся челове́ком пло́тски,/ и чре́во Твое́ бысть простра́ннейшее Небе́с:/ тем Тя, Богоро́дицу,/ А́нгелов и человек чинонача́лия величают.

На дре́ве повешена была еси́,/ Слова Бо́жия образу́ющи страсть блаже́нную,/ и отсече́ние терпе́ла еси́ рук твои́х и ног,/ зубо́в искорене́ние, язы́ка же отре́зание и сосце́в, чистая Анастаси́е,/ мона́шествующих славо и мучеников украше́ние.

Я́ко невеста, украси́лася еси́ добро́тою,/ обручи́вшися Жениху страданьми добротво́рными,/ внутрь же чертогов светови́дных, я́ко избра́нная, вселилася еси́, нося́щи свещу́ де́вственную./ И ны́не ца́рствуеши с Живу́щим во веки, Анастаси́е, сия́ющи.

Иска́пают болезни твоя́ сладость, греха́ горесть отъемлющу;/ рака же то́чит исцеле́ний ре́ки/ и потопляет вся стра́сти, и неду́ги лютыя в славу Спасову, честна́я Анастаси́е,/ и́же по достоянию тя сла́вят.

До́блествоваша жены́, Твоим Крестом укре́пльшеся, Христе́ Всесильне,/ и вра́жию главу́ многоко́зненную му́жески, Слове Божий, сокруши́ша,/ и, рая́ радостно селение получи́вше, обоже́ние прияша дивное, воспева́юще Тя.

Богоро́дичен: Понесшаго Тя плоть от Жены, я́ко позна́ мученица Твоя́, Го́споди,/ де́вственными укра́шена луча́ми и муче́ния кро́вию обагрена́,/ Тебе́, Бо́гу, во след Матере Твоея́, славно приведе́ся,/ я́ко ца́рствующему тва́рию.

Ин

Ирмо́с: Вои́стинну Богоро́дицу/ Тя испове́дуем,/ спасеннии Тобою, Де́во Чи́стая,/ с Безплотными ли́ки Тя величающе.

Ви́дети сподо́бился еси́, о́тче Богоносе,/ чрез надежду тебе́ дре́вле жела́емая,/ ихже о́ко не ви́де и ухо не слыша.

Красе́н яви́лся еси́,/ Божественными доброде́телей луча́ми сияя, Авраамие,/ и красному Влады́це, радуяся, предстои́ши.

Совокупи́лся еси́ лико́м всех преподобных,/ и с ними обоже́ния, преподо́бне, получив,/ моли́ е́же спасти́ся всем нам.

День веселия приво́дит радостно,/ священное твое́, Авраамие, успе́ние,/ Церковь честву́ющи житие́ твое́.

Богоро́дичен: Благолюби́вая Де́во,/ озло́бленную грехо́м душу мою ублажи́/ и благ Небесных причастника сотвори.

НА ЛИТУРГИ́И

Проки́мен, глас 7: Честна́ пред Го́сподем смерть преподо́бных Его́. Стих: Что воздам Го́сподеви о всех, яже воздаде ми. Апостол к Галатом, зача́ло 213. Аллилуия, глас 6: Блажен муж: Стих: Сильно на земли́ будет семя его. Ева́нгелие от Матфе́я, зача́ло 43. Причастен: В па́мять вечную.



Проповеди на праздники:

Наверх